Decydując się na zabieg w naszym salonie akceptujesz warunki ogólne – niniejszy regulamin salonu
- Zakup usługi w Salonie fryzjerskim DreamHairLook jest równoznaczne ze złożeniem przez klienta oświadczenia , iż nie ma żadnych przeciwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez salon , poddaję się zabiegom z własnej woli, oraz że zapoznał się z cennikiem i z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Za ewentualne konsekwencje klient będzie ponosił odpowiedzialność.
- Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie.
- Salon DreamHairLook nie ponosi odpowiedzialności za niezapoznanie się przez Klienta z cennikiem.
- Przed rozpoczęciem usługi klient zostaje poinformowany o całkowitej cenie usługi.
- Klient DreamHairLook ma obowiązek stosowania się do zaleceń pozabiegowych, zgodnie z instrukcją przekazaną podczas zabiegu przez pracownika salonu . Tylko właściwa pielęgnacja i stosowanie się do zaleceń pracownika salonu może gwarantować najlepsze rezultaty i efekty po wykonanej usłudze.
- W uzasadnionych wypadkach, w szczególności w razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu, pracownik DreamHairLook ma prawo odmówić jego przeprowadzenia lub zmienić termin rezerwacji.
- Przeciwwskazaniem do wykonania usługi są nadmiernie wypadające włosy, choroby skóry głowy, lęk przed utratą własnych włosów.
- Klient ma prawo do uprzedniego obejrzenia surowej kitki przed przerobieniem jej na metodę keratynową. Klient posiada również możliwości uprzedniego umycia kitki w salonie. Zaleca się, by klient ocenił jakość włosów przed ich założeniem.Istnieje prawdopodobieństwo, że włosy przedłużone po umyciu mogą mieć tendencję do puszenia się co wynika z ich naturalności ( włosy są naturalne, scinane z głowy ,salon nie jest w stanie przewidzieć zachowania włosów po ich umyciu, dlatego też salon nie ponosi odpowiedzialności za to jak włosy zachowają się w dalszym użytkowaniu.
- Salon może zalecić odpowiednią pielęgnacje w celu utrzymania odpowiedniej struktury włosów
- W celu rezerwacji terminu na przedłużanie włosów, Salon DreamHairLook pobiera bezzwrotny zadatek w wysokości od 300 zł -1000 zł w zależności od wybranej usługi. Zadatek może zostać wpłacony na konto bankowe salonu lub osobiście
- W razie nie możności stawienia się na umówionej wizycie, termin można przełożyć, wpłacony zadatek nie przepada.
- Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą korzystania z usług w salonie DreamHairLook niezwłocznie po zauważeniu wady nie później niż 7 dni od wizyty( wypadające pasma,nadniernie wyczesujące sie włosy przedłużone)
- Reklamacja nie dotyczy puszenia włosów o czym mowa powyżej.
- Reklamację Klient składa osobiście w Salonie, w którym została wykonana usługa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dreamhairpl@gmail.com . Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, adres poczty elektronicznej, na który ma zostać przesłana odpowiedź oraz
opis przedmiotu reklamacji umożliwiający jej rozpatrzenie, a także datę zauważenia wady. - Salon zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
- W przypadku nie stawienia się na umówionej wizycie lub jej anulowanie, wpłacony zadatek przepada. Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przyjście na wizytę (ewentualne spóźnienia bez poinformowania nas o tym telefonicznie akceptowane są tylko do 10 min., po umówionym terminie – każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie istnieje możliwość odstąpienia od tej reguły.
W przypadku spóźnienia nie gwarantujemy pełnego wykonania usługi , w niektórych przypadkach spóźnienia oznacza brak wykonanej usługi. Usługa przepada , również gdy klient korzysta z karnetu. - Na terenie DreamHairLook zakazane jest:
* palenie papierosów i zażywanie środków odurzających
* wnoszenie i spożywanie napojów alkoholowych
* głośne i niekulturalne zachowanie
- Udostępnienie danych osobowych, numerów telefonów przez klientów przy rejestracji jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Salon fryzjerski DreamHairLook zgodne obowiązującym prawem. Powyższe dane służyć mogą tylko i wyłącznie do obsługi klienta i kontaktowania się w celu obsługi rezerwacji i układania terminarza Salonu.
- Za usługi świadczone w Salonie fryzjerskim DreamHairLook płatności można dokonać gotówką lub przelewem.
- Ewentualne skargi , wnioski i zażalenia prosimy kierować do właściciela salonu osobiście lub telefonicznie. Reklamacje rozpatrywane są do 7 dni od daty wykonania usługi.